Knäbekymmer

Jaha träningen blev inte som jag hade tänkt mig idag!
Jag var inställd på att jag skulle köra rodd 10 min, crosstrainer 10 min och så intervaller på det i 20 minuter.
När jag kom till gymmet så var alla löpband upptagna, efter rodden var dom fortfarande upptagna och lika så efter crosstrainern. Jag var skitsur och satte mig på en cykel i tio minuter men det var fortfarande inga lediga efter det :(
Så tänkte jag att det måste vara ett tecken på att jag inte ska springa, jag har nänmligen haft lite ont i knät de senaste dagarna så det var kanske lika bra att vila mig lite.
Jag har förresten haft ont i båda mina knän, det ena (som jag kände av idag) är att jag vrider mig i sömnen när min sambo har sitt ben över mitt och så vrider jag ut det på nåt sätt :S
Det andra knät måste jag nog ringa till farbror doktorn om imorgon :( Det gör inte så ont när jag bara är men jag kan absolut inte sitta på det eller luta mig på det på golvet eller så.
Jag halkade på en isfläck på alla hjärtans dag och landade på knät, det har fortfarande inte gått över och nu börjar jag bli lite orolig att något gick sönder :(
Annars har dagen varit bra. Jag och mina systrar gick på en långpromenad på förmiddagen (därför har jag inte så dåligt samvete av att jag inte sprang mina intervaller.)
Och om en liten stund ska jag ta med mig vovven på en lite längre promenad.

Kommentarer
Postat av: Elin › en personlig fotoblogg

Svar: Har röstat :)

2011-03-06 @ 20:09:56
URL: http://apieceofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0