Klippt slut

Vilken otroligt jobbig dag jag har uppleft idag!
Jag bröt ihop totalt förut för att jag inte orkade mer.
Jag gick med syrran (som fick hålla i vovven för att jag inte klarar av det själv pga stygnen) till mamma och fikade lite, och efter det kändes allt genast mycket bättre.
Jag fick lite mera ork så jag gömde vovvens ena gosedjur (den som hon tror är hennes bäbis) och nu ligger hon i godan ro och sover i sängen.
Vi försöker vänja av djuren från att sova i sängen för när vi får våran nya som vi har beställt vill vi inte att dom ska ligga i den, men jag lät dom ligga där nu och det blev helt plötsligt hur lugnt som helst hemma.
Jag skulle kunna låta djuren sova i sängen och jag på soffan om det är det som krävs för att jag ska få sova en hel natt!
Jag har fuskat ordentligt idag, inte med maten men jag har fikat lite extra. Det har helt klart varit värt det och jag önskar inte ens min värsta fiende en dag som denna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0