Jag hör!!

Äntligen har jag blivit av med mitt lock för örat :P
Det tog ett tag och jag fick ta hjälp av en doktor. Hon spolade rent örat och nu är jag precis snurrig, man kunde tydligen bli det men det går nog över snart.
Jag skjuter på gymmet tills efter lunch, känns ändå inte som att det skulle kunna gå och träna nu när jag inte har så bra balans.

Igår var jag på ikea hela eftermiddagen. Vi kollade efter lite som vi kunde köpa till huset och jag tror att vi har bestämt oss för det mesta, det är soffan som vi är lite osäkra på.
Vi hittade en jätteskön och fin soffa igår men min kära sambo har inte förstått att alla det är leveranstid på alla soffor, han vill köpa en här och nu och därför beställer vi ingen för han letar i stort sett fortfarande efter en som vi kan få direkt.
Eller vi har hittat en som är ett utställningsex men det var inte alls lika skön som den soffan vi hittade igår.
Jag får nog tänka ut en bra plan så att det blir någon ordning på det hela!

Igår fick jag även med mig tvålpumpar+tvål, diskmedelspump, toapapper, tvättmedel, handdukar, sängkläder (som jag även hann tvätta) en jättestor hundsäng och en klösbräda till katten.
Idag har jag handlat tabletter till köksbordet som vi förhoppningsvis köper idag.
Det är roligt att shoppa men jag blir tyvärr en fattliglapp på cupen :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0