Jag är ett geni!

Jag har kommit på det!
Jag är så otroligt rastlös hemma och går och trånar efter gymmet och idag slog det mig. Jag går dit och tränar crosstrainern, man behöver ju inte hålla i dom handtagen som rör sig utan dom som är fast och då rör jag ju inte på ryggen nåt märkvärdigt!
Jag blev så glad när jag kom på den lösningen att jag ville gå och lägga mig så det skulle bli morgondagen direkt :P
Jag älskar att jag har kommit in i ett sån bra humör när det gäller gymmet. Ett tag fick jag tvinga dit mig men nu kommer jag till och med på lösningar för att jag ska få gå dit :) Så mycket älskar jag det!

Bäst att jag går och lägger mig då så det blir fredag snart ;)


Kommentarer
Postat av: Peo

Sugen på att tävla lite?

Jag har en bloggtävling på G, "Dagens Låtar".

Du får jättegärna vara med.

Det ända du behöver göra för att vara med

är att:



● Ge tips på en av dina bästa låtar och gärna

ett Youtube länk till låten, vissa låtar finns nämligen inte på Spotify och då är det svårt för mig att välja.

● Du får inte ta samma låt som de andra.

● Glöm inte fylla i bloggadressen och namn.

Tryck på länken under :)

http://peeo.blogg.se/2011/march/dagens-latar-3.html#comment

2011-03-17 @ 21:53:42
URL: http://peeo.blogg.se/
Postat av: Kristin!

Hejsan, Vad fin blogg du har:) kika gärna in hos mig och se ifall du kanske hittar din nya favoritblogg att läsa, du kan läsa allt ifrån min sjukdom ibs, mode och trender till musik såsom elov&beny eftersom elov är min pojkvän ;) mm.



KIKA IN HOS MIG :)

2011-03-17 @ 21:56:32
URL: http://kriistiinjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0