Hej igen!

Nu var det ganska länge sedan jag var här :( Det är mest för att jag inte har haft så mycket att skriva om och jag själv tycker att jag skriver samma saker hela tiden, men nu gör vi ett nytt försök.

Här sitter jag då med en celsius wild berry i handen. Det är en slags energidryck utan socker eller aspartam som fungerar superbra på mig.
Första gången tyckte jag inte att jag kände någon större skillnad tills jag kom på mig själv med att sjunga högt och dansa lite extra när jag fixade med grejer, så jag gick till gymmet och vilken energi jag hade där!
Jag höjde motståndet på alla övningarna och konditionsträningen ser jag klar förbättring vecka efter vecka.
Vill ni ha lite extra energi så kan den alltså köpas på burk :) En burk innehåller 10 kcal, vilket inte är så mycket.

Nu är det bäst att jag ger mig av, och betar av mina intervaller!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vi försökte kurera oss med en promenad idag, men tror nästan bara jag blev värre så nu bäddar vi ner oss i soffan..:) Jag har med hört att celsius ska va kanon!! Köps de på ica??

2011-03-06 @ 16:02:03
URL: http://smoothiechee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0