Fullt upp

Så här har min dag sett ut, fram till frukost var det lugnt.
- 2 timmars promenad
- Kom hem bytte skor, gick och luncha med brorsan på stan
- Bädda ner mig i soffan för att jag var så frusen
- Direkt när jag lagt datorn i knät ringde syrran och ville ha hjälp med att köpa present till min sambo
- Åkte och hjälpte henne
- Kom hem och la mig i soffan igen, samma visa då. Telefonen ringde, den här gången mamma som ville åka till affären och handla men jag känner mig inte riktigt bra idag så jag sa att jag ville värma mig lite först.

Så om en liten stund ska jag iväg igen! Mina muskler ömmar och jag är precis slut i dom, hoppas bara inte att jag håller på att bli sjuk :(

Godisskålen åkte fram med, nu kunde jag inte hålla mig längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0