Fredag på riktigt :P

Godmorgon mina vänner!
Idag är det fredag och mitt schema är fullspäckat.
Omeletten ligger och steker sig så snart ska den ner i min mage, kl 11 ska jag till doktorn för att ta bort mina stygn sen ska jag försöka att äta vid halv 13 (brukar inte vara hungrig då) men idag måste jag om jag ska hinna få med gymmet i allt detta.
Kl 13.30 ska jag vara på gymmet för kl 15 ska jag åka till grannbyn för att köra lite grejer till mitt nya ställe och för att handla två presenter, plus det viktigaste jag måste hitta nåt att ha på mig tills imorgon!
Vi skulle försöka köra sängen till huset idag men så då kan jag handla nya täcken, kuddar och sängkläder idag med :)
Mycket rolig shopping står på listan!
Ikväll ska jag bara sitta i soffan och se på finalen av let's dance och inte röra en fena alls :P
Min omelett vart visst bränd nu :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0