Fikapaus

Jaha då har jag fått en läkartid, dom hade ingen förens på tisdag nästa vecka. Får se vad dom säger, hoppas bara inte att det är någon fara.
Om en stund ska jag till gymmet, måste bara smälta maten och fikat först :P
Brorsan och hans sambo var här och fikade på den supergoda kakan som jag bakade. Det blev en caramel brownies och den var farligt god!
Till lunch åt jag kesoplättar, vilket var typ det lättaste jag någonsin har lagat, så jag orkade inte så mycket fika som tur var :P
Idag ska jag iaf springa! Min kropp skriker efter att få ta ut sig ordentligt, jag bara älskar känslan av att vara helt slutkörd :)
Eventuellt kör jag på lite axlar med, får se vilket humör jag är på.
Just det min brors kommentar räddade min dag. Han sa exakt så här: "Vad liten du är!"
Förstår ni att jag blev glad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0