Dagens låt

Dagens löplåt går till....


Kid Cudi ft Kanye West - Erase me.


Konditionsträningen gick skitbra idag!
Först körde jag på 20 minuter cross för att sedan raskt ge mig på 20 minuter intervaller på 12.7 med avslutningsvis 13 på minut 19 och så 13.5, 14.5, 14 och 15 på den sista minuten.
Eftersom att jag inte kände mig helt slut så sprang jag 10 minuter till på nivå 11.
Nu kanske ni inte förstod så jättemycket av min skrift här men så gick det till :)

Strax ska jag börja med mozarellabiffar med gräddsås. Låter inte det helt underbart gott eller?


Kommentarer
Postat av: Elin › en personlig fotoblogg

Svar: Har röstat :)

2011-03-07 @ 21:21:08
URL: http://apieceofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0