Cross

Det blev ett pass på gymmet iaf :)
Jag fikade med min mamma och syster förut så det fick bli lite crosstraining, eller 60minuter rättare sagt!
Nu känns mina ben som gele och jag ska inte göra någonting extra ikväll!
Maten måste jag dock börja med, för gör jag den inte så blir det ingen mat och hungrig det är jag faktiskt :P
På menyn står det kycklinggryta, utan pasta för min del sen får jag se vad sambon väljer.
He he det var en sån söt flicka på gymmet häromdagen som undrade vad jag hade gjort med min arm. Först förstod jag inte riktigt men sen insåg jag att det var min ipodhållare hon undrade över :)

Kommentarer
Postat av: Elin › en personlig fotoblogg

Svar: Det kan jag göra, du får påminna mig igen för kom på att jag ska skicka till Dennis också och glömt bort det hela tiden.

2011-03-09 @ 20:57:27
URL: http://apieceofelin.blogg.se/
Postat av: Abdullahijeanette

Great page I will be a return visitor!

2012-06-25 @ 09:05:32
URL: http://abdullahijeanette.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0