Celsius

Jag har väntat flera dagar på att dom skulle få in nya celsius i webbutiken. Och imorse hade dom äntligen det!
Det blev ett 24 pack med strawberry/kiwi.
Innan köpte jag ett 24 pack med wildberries och jag trodde att jag skulle tröttna på dom och tänkte att jag skulle beställa en ny smak när halva plattan var drucken, men inte då dom är så goda så :)
Men nu ska jag ha en ny smak, vilken jag självklart har smakat annars skulle jag ju inte köpa så många av dom :P
Skillnaden är bara att den ena är med kolsyra och den andra utan.
Det spelar inte så stor roll. Dom fungerar och jag älskar dom!
Till kvällsmat blev det lite plockmat, men nu är jag sugen på den sista chokladbollen som ligger i kylen och skriker efter mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0