Biggest loser

Jag älskar att amerikanska biggest loser har börjat igen :)
Jag får sån inspiration av dom, dom är hur stora som helst och blir pyttesmå. Kan dom så kan jag :P
Just nu vill jag ju inte gå ner så mycket mer i vikt men nu handlar det istället om att behålla vikten som jag har.

Igår blev det inget gym för min del, jag och brorsan åkte till huset och fixade lite och sen åkte vi till IKEA för att inhandla en del.
Det blev ett soffbord, ett litet matbord + stolar och en tv-bänk som matchar soffbordet :) Sen hade vi jättebråttom hem till fotbollen.
Nu måste jag skruva ihop alla möblerna men jag tror att jag planerar in det på fredag för idag har jag ännu mera tvätt att tvätta!
Det är mycket nu men jag får pusta ut när allt är färdigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0