Ärr

Som jag misstänkte visade vågen plus idag, men det hade varit konstigt om den visat minus eftersom att jag åt så mycket gott igår :P
Men idag är det en ny dag nya möjligheter!

Just det kan jag kan varna känsliga läsare att inte scrolla ner för jag tänkte lägga ut en bild på mitt ärr.

Katten väckte mig idag kl 9 och ville ha mat, hunden ligger kvar i sängen och sover, jag lät henne ligga i sängen idag med för hon piper inte lika mycket då så förhoppningsvis är hon tillbaka i sitt gamla jag ganska snart.
Min nyckel är upphittad, jag tror att den låg i bilen för min sambo kom in med den i morse när han precis hade gått.
Jag har hunnit beställa nya celsius nu på morgonen. Jag har väntat flera dagar på att dom skulle få in smaken strawberry/kiwi vilket dom sa att dom skulle få tisdag eller onsdag men så idag hade dom äntligen fått in den.
Samtidigt beställde jag smakprover på proteinpulver med banansmak, så när dom kommer blir det proteinmuffinsbak :)
Idag känns ryggen lite bättre med. Sambon tog kort på såret igår så jag fick se och det var betydligt mycket större än vad jag trodde att det var :(
Det är nog tur att jag inte rör på mig så mycket, jag tycker att min rygg är fin så varför förstöra den med ett fulare ärr?
Jag tänkte nog att jag skulle vänta tills på måndag med att börja springa och kanske träna armarna nästa vecka, får se hur jag gör.

Här har ni iaf en bild på hur mitt hem såg ut igår när jag klev in
Jag var intt jätteglad över att se detta!

Här har ni hur min rygg ser ut för tillfället

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0