Andningssvårigheter

Äntligen börjar det gå bra på gymmet igen :)
Idag körde jag styrka för första gången på över 2 veckor och det var tugnt men jäkligt skönt!
Efter det körde jag crosstrainern 60 minuter och när jag hade ca 10 minuter var jag helt slut då ställer det sig en kvinna på crossen jämter (vilket inte brukar störa mig) men hon bara stank rök! Det var precis som att hon hade stått ute och rökt i sina träningskläder!
Inte nog med att jag hade svårt att andas för att jag kämpat som en gris, nej då ska hon komma och göra så att jag får ännu svårare att andas. Hade hon kommit tidigare så hade jag avbrutit min träning så mycket luktade hon, som tur var så hade jag inte mycket kvar så jag klarade av att stå ut.

Snart ska jag påbörja "operation hårfärgning". Jag vet exakt hur jag vill ha mitt hår men det finns ingen förpackning som har just den färgen så jag gör en vild chansning och hoppas på det bästa :)
I värsta fall får jag åka och köpa en ny färg :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0