Ah äntligen!

Jag vaknade på helt rätt sida imorse!
Huvudet värker lite fortfarande men tänker jag inte på det så känns det inte :)
Vågen var supersnäll mot mig (även fast jag bara låg på soffan igår.) Det är bara solen som fattas men den kanske dyker upp snart.

Dagen idag är fullspäckad.
Nu på morgonen har det varit ganska lugnt med aplint på tvn. Men kl 12 har vi tvättstugan, kl 13 ska jag vara på gymmet för att forstätta mitt axel/arm-pass som jag påbörjade igår plus att jag slänger in lite mage och 6 km (jag ska bara klara det idag.
Sen kl 15 är vi bjudna hem till min syster på fika men innan jag sticker dit måste jag kolla tvätten ett par gånger med.
Sen efter fikat är det förhoppningsvis ganska lugnt. Just det jag har ju glömt nästan det viktigaste, lunchen!
Hmm... jag har ingen aning om vad vi ska äta idag men eftersom att det är lördag kan vi passa på att äta någon snabbmat, jag har inte så mycket tid över till att laga mat idag.
Sen ska det väl ändå vara lugnt, jag tror att vi sätter på Mello (som det så fint kallas nu för tiden) på tvn ikväll, vi följer det inte direkt men det kan ju vara roligt att se vem som går vidare till den stora finalen.
Om jag fick välja skulle det bli Sara Varga eller Nicke Borg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0