6km

Igår hade jag inte så mycket tid över till att blogga och förhoppningsvis blir det fler inlägg idag :)

Så mina 6km som jag skulle klara i går, klarade jag dom? Nej det gjorde jag inte.
Det är lite skrattretande faktiskt, man kan beskriva det så här.
1:a km var superjobbig (innan man kommer in i andra andningen och så har man hur långt som helst kvar)
2:a km började jag känna att det här går jättebra ju! Jag kommer lätt klara 6km (jag sprang säkert med ett leende på läpparna!)
3:e km var en pärs! Efter 2,5 km började jag känna att jag var kissnödig, i vanliga fall brukar jag kunna "springa bort" den känslan så jag satsade på det.
4:e km ja längre sprang jag inte :( Jag spran till fyra km sen trodde jag att jag skulle kissa på mig!
Det är väl typiskt att när jag har känslan och viljan så kommer en sån struntsak och förstör allt :(
Nu kunde jag ju ha kissat och fortsatt att springa 2km men jag vart så besviken så jag gick hem istället.

Men idag tar jag nya tag och jag ska banne mig klara min 6km! Dessutom åt jag en massa godis igår som jag måste springa av mig idag :P


Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, jag är precis likadan..:P Förstå två brukar vara pest o pina, men sen klarar man hur långt som helst - benen bara rullar..;)

2011-03-14 @ 21:25:23
URL: http://smoothiechee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0