Paintball

img_4123 (MMS)

Paintball Idag skulle jag egentligen agera chaufför till min sambo och hans vänner. En av dom fyllde år så dom skulle köra paintball och sen grilla och festa på kvällen.  Jag skulle köpa mig en stor godispåse och bara vänta på att dom ville ha skjuts.  Istället slutade det med att jag blev medbjuden till att köra paintball jag med. Mitt största problem (trodde jag) var att jag hade en kort kjol på mig!  Det gick lätt att fixa då min bror hade extra mjukisbyxor med sig.  Så jag tackade ja och så åkte vi iväg.  När vi väl kom fram och vi skulle börja klä på oss utrustningen kom jag på att jag hade ballerinaskor!  Klarade jag av att spela i dessa tunna skor som åker av superlätt mot 12 grabbar? Om jag gjorde! Jag blev dessutom inte träffad en endaste gång!


Kommentarer
Postat av: Elin › en personlig fotoblogg

Det var duktigt gjort ju :)

2011-07-09 @ 20:59:02
URL: http://apieceofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0