Vill man bli fin får man lida pin!

Så känns det just nu iaf.
Jag har tänkt mig att jag ska springa mina 20 minuter innan frukosten idag men jag orkar verkligen inte.
Därför sitter jag här nu och letar inspiration. Jag har även fört övern min gamla träningsdata till datorn så nu kan jag skapa ny ;P
Det jobbigaste med att springa på vintern är att jag måste klä på mig så j-vla mycket kläder!
Men ingenting stoppar mig nu, jag har bestämt mig för att springa och så kommer det att bli, heja mig!

Vågen visade inte så jättemycket minus idag och det gör mig besviken :(
Jag tyckte att jag hade en riktigt bra dag igår med bra mat och bra träning, förhoppningsvis visar den mer minus en annan dag, säker inte imorgon för idag ska jag unna mig godis :P


Kommentarer
Postat av: Petra

Kämpa på du! Ett tips är att inte väga sig varje dag, utan kanske bara en gång i veckan. Ikväll ska jag unna mig något gottt oxå, inte godis dock, men en jäkla god måltid :)

2011-01-08 @ 11:21:34
URL: http://dinpetraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0