Tjugohundraelva

Första dagen på nya året började jag med en välbehövlig sovmorgon :)
Champangen sprutade åt alla håll och kanter igår men väldigt trevligt hade vi.
Eftersom att vädret bestämde sig för att det skulle regna på 12-slaget så beslutade vi oss för att stanna inne och dricka bubblet. Vi stod i fönstret och tittade på raketerna.

Har jag något nyårslöfte?
Jag hade inte tänkt att ha något för jag är ganska nöjd med allt som det är men efter lite övervägande och fundering så har jag beslutat mig för att 2011 ska bli magrutornas år! Eller kanske inte bara magrutorna utan jag vill att musklerna ska synas lite mer överallt :P
Så 2011 får bli musklernas år :)
Som jag har sagt förut vill jag inte bli ett muskelberg utan jag villa ha långa fina muskler, så lite lagom blir bra och det ska jag väl ändå klara av?
Jag började året med att äta kycklingsallad, det är väl e bra start?

Om en liten stund ska jag promenera runt om i staden för att hämta upp diverse ägodelar.
Dels ska jag hämta vovven hos mamma (jag ville inte att hon skulle sova ensam inatt) sen kilar jag vidare för att hämta vårat singstar, efter det går jag hem till min syster och hämtar några skålar som blev kvar där igår och framför allt så hämtar jag hem min älskade bil därifrån :)
Jag tänkte ställa in ipoden på 400kcal undertiden men jag vet redan nu att jag inte kommer komma upp i det om jag bara ska gå raka vägen till alla så några omvägar får det även bli.

Glömde jag säga att jag mår oförskämt bra idag?


En bild på den goda förrätten, jag glömde ta bilder på resten av maten :(




Kommentarer
Postat av: Ninie

hur mår du idag? :)

2011-01-01 @ 14:38:54
URL: http://ninies.blogg.se/
Postat av: Elin

Svar: Tackartackar :D

2011-01-01 @ 14:41:35
URL: http://apieceofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0