Nike+

Ikväll skulle jag gå en 400kcal-promenad och jag kan säga att jag halkade mest runt på min runda men jag klarad av att gå hela iaf, plus lite till :)

Så här ser min ipod ut när den mäter

482kal = Hur många kalorier jag har förbränt
8,09 = Hur långt jag har gått
1.15 19 = Hur lång tid jag har haft på mig.

Så här ser skärmen ut när jag har avslutat programmet


Ja ni kan ju läsa er till vad allt betyder :P

Och så här visar hemsidan som mina promenader/jogginturer lagras på


Här kan man skriva hur träningen gick, och vilket väder det var eller om man sprang inne.
Man kan sätta olika mål och grejer, det är en väldigt bra sida som håller igång iaf mig :)

Efter min promenad åt sambon och jag plankstek, jag petade bort potatismoset och gav till vovven som blev väldigt glad ;)


Kommentarer
Postat av: Petra`s

Kul att träna med sådana nymodernigheter ;)

2011-01-02 @ 21:49:57
URL: http://dinpetraj.blogg.se/
Postat av: Kristin!

Hejsan Kristinis här! vill tipsa om min blogg, där du finner ord från min vardag, musiktips, modetips och tävlingar minst en gång i månaden! Gillar du min blogg följ mig via bloglovin, säg till så följer jag dig med!



Ps: Gillar du ej reklam får jag ursäkta!



//Kristinis

2011-01-03 @ 06:57:29
URL: http://kriistiinjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0