Löpning

Det gick betydligt bättre än vad jag hade förväntat mig att springa ute.
Först trodde jag att jag skulle halka omkring, och så trodde jag att jag skulle få ont i halsen (jag brukar få det när det är för kallt ute) och så trodde jag inte att jag skulle orka nästan något.
Men där hade jag fel förstår ni! Det gick så bra att jag har bestämt mig för att jag ska springa varje dag tills vi åker till Marocko. Givetvis kommer jag att fortsätta när vi kommer hem men kanske inte varje dag.
Rundan som jag springer tar ca 20 minuter, lite mindre så jag måste förlänga den med ca 1 minut.
Och springer jag inte den så springer jag 20 minuter på gymmet dom dagarna jag är där.

Idag är det 30 dagar kvar tills vi åker fast dagen vi åker kan jag inte springa så då får det bli 29 dagar och då har jag räknat med idag.
Så jag har klarat av 1/29 :) Yey!!



Min snygga löpoutfit ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0