Gaah!

Idag är ingen bra dag!
Jag har legat med huvudvärk hela dagen :(
Sambon jobbade halvdag idag så maten stog färdig när han kom hem men jag har inte haft någon matlust heller. Huvudvärk och pyttelite mat kommer nog inte att resultera i superbra form på gymmet. Men jag har bestämt mig för att jag ska dit idag och så kommer det banne mig att bli!
Sambon ska klippa sig kl 17 så då tränar jag ett pass på gymmet.

Jag tyckte så synd om honom förut, jag var ett riktigt monster när han kom hem. Jag var så arg för ingenting och det kan ju inte vara jättekul att komma hem till, speciellt inte en fredag och när man för en gångs skull får sluta tidigt. Usch jag har sånt dåligt samvete, jag vet inte hur jag kan gottgöra honom.
Kanske lagar jag till något extra gott ikväll :)

Gymmet då, jo jag ska träna axlar och rygg tänkte jag plus 20 minuter på löpbandet. Jag måste ju hålla det jag har lovat ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0