6/29

Idag sprang jag som aldrig förr!
När jag sprang tio minuter så sprang jag intervaller, sen ökade jag till 20 minuter men då ökade jag farten efter hand eftersom att jag inte visste hur mycket jag orkade. Idag var första gången som jag sprang intervaller på 20 minuter, jag gjorde det i höstas med men sen så vart jag sjuk och sprang inte på ett tag så jag tappade rätt mycket kondition men nu är jag tillbaka där jag slutade.
Om jag ska vara helt ärlig så var intervallerna nästan lite för lätta ;) Jag kan nog öka hastigheten lite. Sista minuten som jag skulle sprungit idag var på nivå 12 men jag beslutade mig för att springa en extra minut och då sprang jag på nivå 13 :)
Jag har väldigt svårt att hitta motivationen till att springa och så men när jag väl har börjat så är jag en jäkel på att peppa mig själv!

Idag blev det ett stenhårt pass för axlar och armar med, jag klarar nästan inte av att lyfta dom nu.
Snart kommer min sambo hem och jag hoppas att han bli glad för sin nya resväska som jag har köpt till honom :)
Min bikini kom idag med så här får ni tjuvkika lite på den. Jag tror att den kommer vara skitsnygg när jag blir lite brunare, just nu ser jag ut som en blekfis :P



Kommentarer
Postat av: Hanna

Det är faktiskt hyrköp..;) Vi får hyra den o om vi sen bestämmer oss för att köpa har vi ett fast pris! Det är ju nybyggt o jättefint, men vi har bara tänkt att bo där några månader. Förhoppningsvis får vi tillräckligt över från lägenheten till att köpa ett hyfsat hus o renovera..:)

2011-01-11 @ 21:40:18
URL: http://smoothiechee.blogg.se/
Postat av: Petra

Det är mycket roligare att träna när man tränat ett tag, när man ser framstegen. Då är det lätt att peppa sig :)

2011-01-11 @ 23:07:19
URL: http://dinpetraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0