Tjurskalle

Dom hade inga ketosstickor igår, men den snälla tanten skickade efter några så imorgon har jag dom i min hand :)
Träningen igår gick jättebra! Jag körde crosstrainern 20 minuter för att sen springa 20 minuter intervaller.
Igår körde jag nya intervaller där jag sprang på 12.3 i 2 minuter och vilade i 1. Jag hade tänkt att köra på samma idag löpbanden var upptagna hela tiden :(
Det blev iaf axlar och armar plus 10 minuter rodd och 10 minuter cross, sen var min syster tvungen att åka.
Men imorgon blir det intervaller igen, efter bodybalancen.

Jag känner av att sockret saknas i kroppen, jag är tjurig som bara den. Väldigt kort stubin och jag blir irriterad på småsaker. Jag har förvarnat min sambo och han sa att det var lugnt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0