Just nu är jag hemma hos min mamma och sys...

Just nu är jag hemma hos min mamma och syster för jag ska vara hundvakt ett par dagar. Egentligen skulle jag vara det varje dag i nästan tre veckor, förutom helgen jag ska springa midnattsloppet. Jag har självklart med mig min lilla älskling men jag trodde att det skulle gå bättre än vad det går. Tyvärr så går det inte jättebra att gå med dom samtidigt (det blir bara i nödfall) då dom är väldigt starka och drar åt varsitt håll. Som tur är har mina syskon hjälp till så gott det går :) I helgen är det midnattsloppet vilket nog inte kommer gå som jag hoppats, tyvärr :( I början av sommaren hade jag klarat av det på en ganska bra tid, men så blev jag förkyld och sen fick jag göra en liten operation så jag kunde inte springa på en månad eller så. Efter det (och några personliga skäl) har jag helt enkelt inte hittat tillbaka till min toppform, jag får satsa på ett bättre resultat till nästa år istället ;)


Kommentarer
Postat av: Elin › en personlig fotoblogg

Jag och mamma kan inte heller gå med dom samtidigt :p micke har dock gjort det, men vi går med dom var för sig eller om vi båda är hemma.

Men hoppas att det annars går bra :)

2011-08-08 @ 21:27:40
URL: http://apieceofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0