Jag har så otroligt svårt att sova när jag...

Jag har så otroligt svårt att sova när jag sover i någon annan säng än min egen! Hundarna brukar jag få väcka när vi ska gå ut vid 11 men idag tyckte dom att det var dags att gå upp först kl 5, sen kl 7 och sist kl 8! När jag försökte somna om efter sista gången så gick det inte riktigt, istället har jag legat och dragit mig :) Hundarna har somnat om båda två, den ena i soffan och den andra under sängen! Hon är ganska stor så jag begriper inte riktigt varför hon lagt sig där :P


Kommentarer
Postat av: Elin › en personlig fotoblogg

Antar att det är Kiara som ligger under sängen, vet inte heller riktigt varför men hon gillar att ligga där :)

2011-08-10 @ 22:30:51
URL: http://apieceofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0