Uppe med tuppen

Idag är jag uppe alldeles för tidigt!
Det är så att jag har försökt att förnya mitt recept ett par dagar via internet men det har bara inte fungerat. Mina tabletter är snart slut så det vara bara att kliva upp för att ringa, dom har ju så otroligt generösa telefontider!
Jag fick ringa om ett par gånger på grund av att vi inte har så jättebra mottagning här ute på landet men nu vet jag vart jag kan stå för att det ska fungera bra :P

Jag möts även av världens tjockaste lager av moln! Jag hade tänkt att rensa i rabatten, vilket jag gärna hade gjort om solen varit framme, men jag glömde ändå grejerna jag behöver i bilen.

Nu ska jag gå och leka med min fina nya leksak :) Senare sen ska jag nog prova på det här med att mobilblogga. Är det någon som vet hur man gör?


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag vet, jag vet!:) om jag vill ha med en bild skickar jag först in ett mms, sen loggar jag in som vanligt via safari o redigerar mmset.. Utan bild loggar jag in som vanligt i lägger in nya inlägg via HTML-koden. Man får ju lägga in retur som <BR>, men annars är det som vanligt!;)



Lycka till!

2011-04-29 @ 15:38:14
URL: http://smoothiechee.blogg.se/
Postat av: Hanna

Visst var den fin! Rosa o allt..:) Vi kan se hur dagen ter sig, vi ska ju flytta det sista med..;) Lottah skulle komma o sällskapa imorrn o du är välkommen du med om du vill!

2011-04-29 @ 22:40:53
URL: http://smoothiechee.blogg.se/
Postat av: Elin › en personlig fotoblogg

Svar: Visst är hon? :D

2011-04-29 @ 23:12:08
URL: http://apieceofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0