Trötter

Idag känns det inte riktigt som att jag vaknar till :(
Jag tog en celsius för att se om det hjälper lite :)

Jag hade hoppats på att solen skulle titta fram idag för jag hade planerat att spendera mestadelen av dagen ute. Jag måste plantera om några blommor och spraya djuren med fästingspray. Det är lite blått på himlen så jag hoppas att det spricker upp snart :)
Det är så synd om katten för han vill gosa hela tiden men jag är fruktansvärt rädd för fästingar så han får vänta tills jag sprayat honom. Jag ångrar lite att jag inte köpte droppar som man droppar i nacken på dom men det skulle kosta minst det dubbla. Kassörskan sa att man kunde spraya dom var 4:e vecka men när jag läste stod det var 2:e vecka på katten och det känns ju lite jobbigt :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0