Sötsug

Jag kämpar mot mitt socker sug! I måndags när vi inte hade godis hemma då var jag inte alls sugen på det, men i går köpte jag en påse så att jag kan bjuda de gulliga barnen som kommer klä ut sig till påskkärringar.
Min sambo dök ner i påsen det första han gjorde igår (även fast jag stod och lagade mat) tillslut fick jag slänga bort påsen, vore det inte för att han hade ätit så mycket så hade jag nog med klarat av att motstå men det gick inte och jag åt ett par bitar.
Det är ju inte hela världen att äta ett par bitar men jag vill ju äta ett par idag, och säker imorgon med!
Jag har inte varit och ätit någon bit idag, jag bara berättar för er att jag är otroligt sugen!
Nej, men jag ska klara av att inte äta något bit idag!

Nyss åt jag tonfiskröra med sallad, vilket var mycket gott.
Hade det varit så att jag är sugen på godis för att jag är hungrig så hade maten stillat mitt begär men just nu är jag sugen bara för att dom ligger och skriker efter mig i skåpet!


Kommentarer
Postat av: Elin › en personlig fotoblogg

Åt tunnbrödsrulle med tonfiskröra nyss faktiskt :)

2011-04-20 @ 21:43:39
URL: http://apieceofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0