Som jag har väntat!

Äntligen är den min, bara min!
När min sambo kom hem idag skulle jag visa honom att det visst gick att beställa en vit iphone 4 på internet men så började han prata om att den faktiskt var väldigt dyr men då påminde jag honom att han faktiskt hade en och att den var precis lika dyr den.
För att göra historien kort så bad J mig att gå ut och kolla i bilen och där låg det en jättefin vit telefon till mig! Bara mig!

Just nu skrek min sambo han har en råtta! Katten sitter alltså på trädgården med en fet råtta i munnen, det är ingen mus och jag har ingen aning om vad han tänker göra med den :(

J kom hem mitt under mitt träningspass som inte gick så bra sen för jag var alldeles för uppspelt :) Löpning blir det nog inte heller, för jag ska laga kycklingsallad och blippa med mobilen hela kvällen!


Kommentarer
Postat av: Elin › en personlig fotoblogg

Vad skoj för dig :)

2011-04-28 @ 19:54:33
URL: http://apieceofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0