Solsidan

Just nu sitter jag ute i härliga solen på min baksida och bloggar :)
Jag kom hem med några nya blommor som jag fick plantera om och solen mötte mig glatt ute. Självklart så glömde jag ta kort på den nya kreationen men väldigt lyckad blev den.
Snart kommer min sambo hem (hoppas jag) och då ska vi iväg (igen) för att köpa en grill och gardiner. Jag köpte ju grillkött häromdagen så nu måste vi köpa en grill så att vi kan äta upp den :P Smart va?
Löpning har jag inte utövat idag för jag har inte kännt mig riktigt pigg, fortfarande lite gröt i skallen kvar :(
Jag ska gå en långpromenad sen iaf och imorgon ska jag banne mig springa!

Katten ville precis gosa och jag har inte sett några fästingar på honom på ett par dagar så jag lät honom hoppa upp. Då i samma stund får jag syn på en jävel, jag måste komma ihåg att gå till apoteket nu när vi är iväg. Cola måste jag komma ihåg att köpa med för den är slut :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0