Solen skiner himlen är blååå...

Inte riktigt men den är på väg att titta fram. Lite här och var ser man blåa fläckar i det tjocka gråa täcke som sprider sig över hela himlen.
Tittar man ut nu så ser man iaf en svag skugga ifrån allt som rör sig här.
Det jag vill säga är att jag inte orkar vänta längre på att det ska bli jättefint så jag nöjer mig med det här och kläcker en celsius :)
Jag har haft mer energi den här morgonen än vad jag har haft de tidigare den här veckan så det kan ju sluta bra!
Eftersom att jag har sån energi så har jag lyckats..hör och häpna..ta en del kort! Förvånande va :)
För att dra lite på det hela så tänkte jag bara bjuda på två ;)
Resten får ni sen :P
Dessa två bilder visar det nya matbordet, som inte är helt komplett, det saknas svarta löpare och stolsdynor. Den andra bilden visar fina byrån som vi fick in i badrummet där uppe.






Kommentarer
Postat av: Elin › en personlig fotoblogg

Vad fint då :)

2011-04-16 @ 12:04:35
URL: http://apieceofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0