Seeeeeeeegt

Min dator är den segaste, ever!
Jag bekriper det inte riktigt? Vi har fiber här hemma men ändå tar det hundra år för datorn att ladda sidor? Min sambo sa att det var fel på min dator och att vi skulle skaffa en ny till mig, jag hoppas att han kommer hem med en trevlig överraskning någon dag :)

Jag sitter och väntar på att solen ska titta fram så att jag kan ge mig ut för att springa lite. Jag har ingen lust alls att springa i detta gråa kalla väder :(
Innan jag springer tänkte jag testa på "perfect fit abs". Det är en träningsvideo för mage som jag såg att en tjej på någon blogg testat och nu ville jag med testa det. Som tur var så fanns videon på youtube uppdelade i 7 delar (tror jag att det var.) Får se om jag orkar testa alla eller om min mage säger stopp efter en eller flera :)

Jag glömde förresten skriva igår att det inte var mitt fel att det började ryka ifrån ugnen utan det var på grund av att dom som bodde här innan oss var ena jäkla skitgrisar! Det är smutsigt överallt och jag kan inte förstå att dom fick städningen godkänd? Det värsta av allt är att stångåstaden sa att dom skickat hit städare för att städa eftersom att vi klagade. Vart det rent? Nej dom kanske torkade golvet och det som dom såg var skitigt men speciellt rent var det inte.
Nu är det rent eftersom att vi har städat. Ugnen missade jag visst och den började ryka, det var andra gången jag använde den så det är definitivt inte jag som smutsat ner den och min sambo lagar inte mat så det är inte han heller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0