Run run run

Här sitter jag på golvet i mitt hus och laddar upp inför en löprunda.
Min sambo har åkt till Barcelona och är borta hela påsken så jag får syllelsätta mig själv.
Eftersom att jag inte har någon större lust att sitta på golvet (soffan har inte kommit än) ochse på tv så övervägde jag att ta en löptur. Jag har ätit otroligt mycket godis så det passar utmärkt med att springa lite :)
Förut var jag hemma hos mamma på påskmiddag och så åkte jag förbi lägenheten (jag parkerade även och gick in) för att hämta min bankdosa och laddaren till kameran men den hitter jag ingenstans :(
Jag kan inte komma ihåg att jag har tagit med mig den hit heller :S
Det blir med andra ord inga bilder förens jag hittar den. Kanske kan jag låna syrrans laddare för hennes kamera är ändå trasig.

Jag tänkte att jag skulle hinna göra iordning lite här hemma tills min sambo kommer hem. Kanske vill mina grannar komma och hjälpa mig lite :)
Min mamma och mina syskon ska komma på söndag och hjälpa till men jag tänkte börja lite imorgon.
Jag ska bland annat sätta upp nyckelskåpet, sätta upp tvn på väggen, köpa rullgardiner och persienner, köpa en större kruka ut, ta bort alla buskar och lägga dit plattor och stenar och köpa lampor till fönstren.
Det är en hel del som behöver göras och det skulle vara så kul om jag kunde överraska sambon med att ha hunnit med en liten del iaf :)

Nu ska jag ut och röra på fläsket :P


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vi kan gärna hjälpa dig, men efter påsk..;)

2011-04-22 @ 22:05:35
URL: http://smoothiechee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0