Promenad

Nyss kom jag in från en välbehövlig promenad.
Solen tittade fram emellanåt och då vart det riktigt skönt, annars blev det lite småkyligt :(
Imorgon ska även min granne visa mig denna slinga här ute så jag kan börja springa på måndag igen :)
På fredag ska en vän som också ska flytta ut hit med på en runda, snart kanske jag hittar häromkring iaf ;)

Katten har äntligen börjat komma till ro. Han letade sig in till tvättstugan och la sig bland lite smutstvätt och sov en stund. Jag lät honom vara eftersom att han är lite orolig men sen ska det nog inte vara några djur i tvättstugan heller.
Idag äter jag stekt nötfärs med creme fraishe och en massa grönsaker, väldigt smarrigt!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Karln trivs väldigt bra med att inte ha hund tyvärr..:( Men som tur är kan man ju låna lite då o då!;) Vad kul, men ska jag komma ut till dig runt 11 då kanske? Kram

2011-04-06 @ 15:32:28
URL: http://smoothiechee.blogg.se/
Postat av: Lotta

Imorgon tar vi spåret då! Bra motion jag får nu när du bor här=)

2011-04-06 @ 16:51:31
URL: http://sessancharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0