Promenad i sköna solen

Idag hann jag visst inte med en löprunda.
Grannen och jag vart lite sena ut på promenaden men istället var vi ute länge, länge. Jag behöver alltså ingen löpning idag för förbränningens skull utan jag skulle springa mest för att förbättra min löpning :)
Det får jag ta tag i imorgon istället. Nu väntar jag bara på att sambon ska komma hem så att jag får åka och handla lite. Vi har nästan ingenting att äta hemma och jättehungrig är jag!
Ikväll ska jag se på DH med grannarna, mycket trevligt :)
När vi nästan var hemma från promenaden kommer det fram något jättelitet men jättekaxigt till Daisy och ger henne världens utskällning. Daisy undrade nog mest vad det där lilla var så hon försökte bara vända sig bort från den men den följde efter, tillslut kom ägaren (fullt upptagen med att äta upp sin glass) lyfter upp hunden och går.
Ingen ursäkt eller något fick vi, men hade det varit så att min stora hund hade tagit en smakbit då hade det blivit ett jäkla hallå! Tur att jag har en sån otroligt snäll vovve :)

Kommentarer
Postat av: Louise

Attans, missade DH idag... Får kolla på internet. Suck!



Sv: Tack så jättemycket. :)

2011-04-19 @ 22:57:40
URL: http://wizy.blogg.se/
Postat av: patricia

nu har jag utsett dagens blogg, kika in och se om det blev du :) annars kan du anmäla dig igen. kram

2011-04-20 @ 10:04:58
URL: http://lifeaspatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0