No more miss soffpotatis!

Nu fick jag dåligt samvete.
En mil ska jag gå inte kortare!
Springa kan jag inte göra för att jag har en sådan fruktansvärd huvudvärk men promenera klarar jag nog av :)
Så på med mina easytone, väck vovven och börja gå!

Det är förresten mina grannar (inte dom som jag umgås med) som gör mig upprörd men nu har jag kunnat smälta det lite. Vilka är dom som kan komma och tro att dom bestämmer mer än vad jag gör?
Synd bara att dom är många och jag är just nu ensam!
Ja ja tur att min sambo kommer hem imorgon :)


Kommentarer
Postat av: Elin › en personlig fotoblogg

Äh, om dom säger nåt mer lär jag lova att mamma säger åt dom på skarpen :)

2011-04-24 @ 20:54:24
URL: http://apieceofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0