Mission failed!

Som jag trodde så gick det katastrofalt dåligt idag!
Jag förstår inte en sak. Hur kan det gå från att jag springer rundan på rekordfart till att jag knappt orkar springa 1 km på 3 dagar?
Min kropp sa ju till mig både igår och idag att den inte orkar riktigt och att jag är tröttare än vanligt, varför lyssnar jag inte?
Nu vet jag det iaf jag ska alltid lyssna på min kropp för jag får fel iaf :P Okej kanske inte när den är otroligt godissugen, då måste jag få säga ifrån :P
Det är väl klart att kroppen måste ha motgångar med. Nu kan det ju bara gå bättre!
Jag får vila mig resten av dagen så får jag se vilket humör jag vaknar på imorgon. Jag trodde att jag vaknade på rätt sida idag för när sambon gick upp kl 7 imorse kändes det bra men inte när jag gick upp vid halv 10 :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0