Lunch ute

Nu passade jag på att luncha ute, det är inte klokt vad skönt det är!
Förra veckan var det så kallt så graderna var nere på nollan och enligt google är det 19 grader här nu, men jag tror att det är betydligt varamare på min baksida :P
Hunden envisas med att ligga och flåsa i solen, och gång på gång visar jag henne var skuggan är men hon ska bara ligga i det varma :S
Nu har jag gått in med henne en stund för att hon inte ska bli för varm.

Så här mysigt och fint hade jag det.
På menyn stod det tacosallad och ett stort glas med citronvatten.



Nu ska jag bara smälta maten sen ska jag bege mig ut på en löptur. Jag älskar att springa i värmen, ju varmare desto bättre!
Jag vet inte om det är att min kropp blir uppvärmd snabbare och att det då känns lättare.
Springer jag för tätt inpå maten får jag håll istället :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0