Ljuvliga dag

Jag kan bara inte sluta älska detta väder! Det bästa av allt är att vi har en egen trädgård att vara på denna sommar :)
Inga andra grannar som vi behöver dela med utan bara våran alldeles egna tomt!

Förut när jag hade sprungit och varvat ner lite kom jag på mig själv att tänka att jag skulle ta en runda till :P Det gjorde jag inte men jag gick en liten promenad med grannen. Jag hittade en skylt som dom satt upp när jag var ute och sprang så vi gick dit och kollade.
Dom har gjort ett nytt spår i området som dom gjärna ville att man skulle ta sig runt på :) Hur bra är inte det? Nu har jag ännu en runda jag kan springa om jag skulle tröttna på den andra. Det som var lite synd var att dom inte skrivit ut hur lång den var men det stod att det satt skyltar efter varje 100m.
Vi kom inte så långt för vägen var inte direkt barnvagnsvänlig, men går man där mer och mer kanske den blir det tillslut :)

Snart kommer min sambo hem med mat! Jag beställde min favorit kycklingsallad. Gubben som gör den skojjade med mig sist och sa att den räcker till hela familjen, och det gör den nästan, den är megastor!


Kommentarer
Postat av: Sahar

Hejsan! Tack för du besökte min blogg och kommentera mina kläder, jättesnällt! Du kan se i mitt nya inlägg om var alla kommer ifrån (tror du undrade var en viss tröja var ifrån, så ja ) :) Mvh

2011-04-18 @ 20:58:57
URL: http://ziaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0