Kaos

Igår eftermiddag var jag med min granne på stan lite. Jag skulle vara där tills min sambo skulle hämta mig så att vi kunde åka och hämta matbordet tillsammans när han slutat jobbet.
Jag skickade ett fint sms om detta vilket han inte läste och åkte hem för att hämta mig.
Han upptäckte ganska snabbt att jag inte var hemma men det gjorde inte så mycket för han skulle ändå hämta kvittot hemma (som jag hade glömt) så bestämde vi att han kunde hämta det själv för att han inte ville köra i stan med släpet.
Så när min vän skjutsar hem mig ser vi att våran bil är hemma och utan släp. Skönt tänkte jag då har han hunnit lämna tillbaka släpet och burit in alla delarna till möblerna :)
När jag kommer in sitter min sambo vid köksbordet (fortfarande i kostym) med datorn framför sig och pratar i telefon.
Jag springer runt i hela huset och leter efter mitt bord men hittar det ingenstans!
Då kommer det fram sen att precis när han kom hem (han gick lite tidigare från jobbet) så får han ett samtal om att det dykt upp ett problem på jobbet (han har hand om alla problem) som sen tar flera timmar att lösa. Så precis när jag kommer hem har han lyckats ordna allt men inte kunnat hämta bordet :(
Det är typiskt att jag alltid ska behöva följa med för att saker och ting ska bli gjorda :P
Idag ska vi iaf hämta det, den här gången följer jag med!


Kommentarer
Postat av: Louise

Hoppas ni fick hem bordet idag. xD

2011-04-09 @ 10:39:37
URL: http://wizy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0