Kan inte sova :(

Ligger i sängen nu och ska sova om en liten stund. Jag tycker inte att det är roligt alls att vara ensam hemma :(
Speciellt inte att sova själv och framförallt inte nu när vovven inte får sova i sängen. I lägenheten hade jag henne i sängen och kände mig trygg, nu kan jag iof vara trygg för hon ligger på bottenvåningen och håller vakt :)
Det är inte så kul att vara ensam heller för att jag är lite mörkrädd och vi har inte satt upp några lampor än (det har inte behövts eftersom att det är så ljust ute nu.)
Jag ska iaf försöka sätta på en film på datorn (tvn i sovrummet är inte uppe än) men internet vill inte fungera så bra i sovrummet så jag får se hur det går.
Sambon säger att det inte är nåt fel på internet utan att det är min dator som är knäpp så vi kom fram till att jag skulle få en ny. Min sambo är helt såld på mac så han blev jättglad när jag sa att jag ville ha en jag med men att jag fick vänta lite då eftersom att dom inte är dom billigaste.
Jag klarar mig ett litet tag till med denna :)

Jag är lite exhalterad över imorgon och jag hoppas att det kommer att gå bra och att solen vill vara med mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0