J*vla skitstolar!

Nu har vi fått hem bordet och stolarna äntligen! Men för det första så var det fel stolar (men det gör inget för dom här var nog lite finare) och för det andra är dom helt fu**ing, j*vla omöjliga att skruva ihop!
Det står på pappret att stolen skulle ligga ner när man skruvar ihop den så när jag nästan var färdig och stallde den upp vinglar den som f*n!
Din stol är jättesne sa min sambo och jag tittade uppe på den och sa nej den är rak. Men sen visade att han menade att den var vinglig :(
Jag försökte med att skruva loss alla skruvarna (vilken nästan var jobbigare än att skruva dit dom) och sen skruva in skruvj*vlarna lite åt gången alla på en gång men inte i hela h*lvete fungerade det heller!

Nu sitter jag och tittar på min stackars sambo som får skruva alla 6 stolarna själv :/

Det här med statistiken är fortfarande fel, det står att det har varit inne 2 stycken på min sida men jag har kommentarer från fler :S


Kommentarer
Postat av: Elin › en personlig fotoblogg

Svar: Hon är hos oss :)

2011-04-10 @ 20:47:31
URL: http://apieceofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0