Jag är jätteduktig!

Nu fungerar nog statistiken igen, rätt dag och jag tror att besökarna stämmer med det kan jag ju inte riktigt veta :P

Äntligen har jag kommit igång med löpningen, och det gick superbra med!
När jag sprang 5km på gymmet sprang jag det på 29 minuter och nåt har jag för mig. Idag knappade jag in 5km på ipoden och tänkte att jag skulle ta mig runt den sträckan, både springandes, joggandes, gåendes och krypandes, jag vilken stil jag nu behagade så skulle jag ta mig runt.
Jag gissade dessutom att strecka jag planerat ut skulle vara 5km, vilket stämde ganska bra. Det slutade på 4.83 så jag får springa ett extra varv runt huset så kommer jag upp i 5k ;)
När jag började springa tänkte jag på ett ställe som jag skulle orka springa till, när jag kom dit var jag inte trött så jag tänkte ut ett nytt ställe och så fortsatte det hela rundan.
Jag stannade en gång när jag hostade upp en slemklump ;P
Rundan tog mig iaf 24 minuter och nåt! Jag slog alltså mitt rekord med hästlängder! Jag sprang på som aldrig förr och det kändes hur bra som helst :)
Jag måste nog ta bilen runt någon dag så att jag kan mäta om ipoden räknat rätt :)
Inatt kommer jag somna som en lycklig kvinna iaf!

Utemöbler köpte vi idag med som vi fick upp. Imorgon kanske jag går runt i huset och fotar allt nytt :)
Katten fick vara ute för första gången idag med. Han var ute och sprang ett par gånger. Första gången hittade han inte hem utan låg hos grannen men då visade jag vägen och efter det har det gått bra. Sen sista gången har var ute höll han på att bli påkörd av pizzabudet sa min granne så då fick han inte gå ut mer ikväll. Han kommer nog springa ut när sambon åker till jobbet imorgonbitti och då får jag sovmorgon :)



Kommentarer
Postat av: Lotta

sprang du hela rundan sen? Vi får provsitta nya utemöblerna snart tycker jag o prova kaffe maskinen=)

2011-04-10 @ 22:28:38
URL: http://sessancharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0