Ingen grannfejd

Nu har äntligen min sambo kommit hem, plus att vi har pratat med grannarna precis jämter (som häcken gränsar till) och dom är inte arga utan dom förstod att vi ville sätta upp för hundens skull men däremot förstod jag inte riktigt vart den andra grannen kom ifrån som var så väldigt arg och förklarade att han inte kunde komma in i sitt förråd på grund av min häck.
Det är så att i min radda med hus finns det fyra hus, jag bor på hörnet sen bor grannen som inte är arg nästa hus var tydligen tomt och sen kommer ett till hörnhus, och bor han i hörnhuset är han ju bara dum som tar vägen förbi alla husen när han kan komma till sitt förråd från andra hållet direkt, så nu undrar jag var fasiken han bor och varför i hela friden han blev så otroligt upprörd för?!

Ja en sten lättade från mina axlar när vi hade pratat med grannen intill så nu mår jag bra igen :)
Inget godis idag och i handen sitter jag med en celisus, nu dax för träning!


Kommentarer
Postat av: SANNA

Hej tjejen! :)

Vad händer hos dig? :D



KRAM

2011-04-26 @ 11:38:23
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0