Hemmafru

Nu skulle jag vara gullig mot min sambo och fixa en del tills han kom hem.
Det enda som jag lyckats lite med är att plantera blommor i krukorna.
Jag planterade buskar mot grannens tomt så att dom inte kan springa på min trädgård längre men då blev dom väldigt upprörda och skulle minsann kolla upp om jag fick göra så, hur skulle dom nu komma till sina förråd? Ja kanske genom huset som alla andra familjer har lyckats med de senaste åren!
Grannungarna brydde sig inte det minsta att det var en häck ivägen utan dom sprang igenom och stod på min gräsmatta och ropade på föräldrarna!
Det var detta som gjorde mig upprörd igår.
Sen iaf så skulle jag lägga sten där buskarna var innan jag flyttade på dom, men jag hade köpt för lite sten och nu ser det bara konstigt ut :(
Sen skulle jag sätta upp nyckelskåpet men jag köpte för stor skruv :(
Och jag skulle sätta upp rullgardiner men när jag öppnade dom såg jag att man inte kunde sätta fast dom som jag ville och då vart dom helt plötsligt för korta, däremot såg jag idag att den andra nog gick att göra som jag ville med, jag köpte två olika.
Så förhoppningsvis kan jag åka tillbaka med den som var fel och byta till en sån annan.
Tv:n hade jag tänkt att få upp också men det hann vi inte med igår och den är ganska omöjlig att få upp själv.
Som sagt det blev inte som jag hade tänkt mig men det är väl tanken som räknas?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0