Hej, hej, hallå bloggen!

Nu så äntligen fungerar vårat internet!
Jag vet inte vad jag hade tagit mig till idag annars, eftersom att då hade vi inte haft något internet, någon tv har vi inte fått upp heller, all tvätt är tvättad och disken är diskad och dessutom regnar det ute! Jag har ingen bil heller så jag kan inte ta mig någonstans.

Eftersom att internet fungerar så kan jag leta efter gardiner på nätet som jag gillar :) Jag hittar ju inga någonstans :(

Träningen får jag inte in i mitt schema :( Dels är det för att jag inte har någon bil, annars hade jag lätt åkt till gymmet på dagen och kört ett pass, sen så vet jag inte vart mitt gym ligger :S
Jag skulle kunna springa i området men jag hittar inte så jag ska be en granne visa idag vart jag kan springa :P Det känns som det viktigaste nu, att jag kommer igång och springer lite så att jag orkar springa midnattsloppet sen.
Jag skulle egentligen vila knät den här veckan med så jag kommer nog igång med löpningen på måndag :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vi kan ta en långpromenad någon dag om du vill! Jag försöker komma på lite undanflykter för att packa ju..:P Fredag kanske?:)

2011-04-06 @ 12:18:24
URL: http://smoothiechee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0