Håll i hatten!

Fy vad det blåser ute!
Jag var precis ute på en kvällspromenad med vovven, det är inte kallt men attans vad det blåser till.
När jag var ute tänkte jag på hur skönt det är att vara ute utan att behöva gå rädd.
I min förra stad kunde jag inte gå några längre promenader utan att vända mig om, jag skulle aldrig prova mig på att gå där utan hunden.
Här var det som en helt annan känsla, jag nästan gick och log hela tiden och riktigt njöt av promenaden :) Det hade nog varit betydligt skönare utan blåsten men det gjorde inte så mycket :P

Idag var jag på stan med en vän och hennes son när något otroligt roligt hände.
Vi kollade på underkläder i godan ro, hennes son sitter och babblar och bubblar i sin vagn på sitt egna lilla språk när vi plötsligt hör honom säga fetto fi**a. Nu vet ju inte han vad det betyder och han vet inte ens vad han sa men roligt hade vi :)


Kommentarer
Postat av: Ida

Ja jag märkte det, fy vad irriterande. Asså jag blir så irriterad på blogg.se :( de är bra förutom alla problem som ständigt händer, ska maila de och säga det. Får ju inte vara såhär :( Så trist.

2011-04-08 @ 21:43:38
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0