Gym!!!!

Idag ska jag iväg till lägenheten en sväng och hämta lite smått och gott, bland annat mina blommor som jag hoppas har överlevt!
När jag väl är där ska jag passa på att ta mig en sväng till gymmet :) Som jag har saknat mitt älskade gym! Jag blir nästan lite deprimerad när jag inte få komma dig :/
Eftersom att jag kan köra på ganska bra hemma med ben, armar, axlar och mage så ska jag passa på att köra ett riktigt tugnt ryggpass :) Själklart slänger jag in lite kondition med, den är ju tydligen på topp så det kan ju inte gå annat än bra!

Jag måste komma ihåg att köpa fästingspray idag med. Mina stackars små älsklingar springer runt med dessa äckliga små kryp som ingen vet vad dom är bra till! Det är inte bara det att dom kryper i pälsen på dom utan dom brukar inte vilja sätta sig (iaf på hunden) och då slutar det med att dom kryper omkring i huset!
Jag hittade en i kattens päls förut och jag är väldigt nojjig med dom så det vara bara att rusta (headbanga) kamma och vifta med håret så gott det gick (tills jag var nöjd och lite snurrig) sen slänga upp det i en knut och byta alla kläder.
Självklart kliar det på hela kroppen nu och jag inbillar mig att jag har fästingar över allt, så jag får absolut inte glömma att köpa fästingspray!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0