Godmorgon lördag

Jag kunde inte somna så bra igår och i morse när jag vaknade kunde jag inte somna om :(
Får se om jag somnar en stund på dan sen eller om det går vägen ;)
Jag har kommit på att jag och min sambo äter nästan aldrig frukost tillsammans :(
Han äter ingen när han åker till jobbet (dessutom ligger jag och sover då.) Och på helgen vill han sova länge så han ligger kvar i sängen när jag går upp, jag kommer hungra ihjäl om jag ska vänta på att han stiger upp.
Egentligen brukar han aldrig äta frukost men eftersom att jag gör det så brukar jag alltid göra frukost på sängen till honom de dagarna han är vaken, lite orättvist tycker jag men eftersom att han inte är en frukostmänniska så kommer han aldrig få in den rutinen så jag kan glömma frukost på sängen!
Bäst jag äter lite nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0